سفارش تبلیغ
صبا ویژن

لیست دانشگاه های پردیس خودگردان

لیست دانشگاه های پردیس خودگردان

لیست دانشگاه های پردیس خودگردان

لیست دانشگاه های پردیس خودگردان اعلام شد. کلیه داوطلبان متقاضی ورود به دانشگاه پردیس بین الملل ایران می‌توانند در صورت واجد شرایط بودن ، در رشته‌ های دانشگاه پردیس شرکت نمایند. را اندازی شعبه‌های پردیس دانشگاهی برای کلیه داوطلبانی که مایل به ادامه تحصیل در دانشگاه‌ پردیس های خودگردان می‌باشند، فراهم گردیده است.

هدف از ایجاد دانشگاه پردیس خودگران ، جلوگیری از مهاجرت دانشجویان به خارج از کشور و همچنین پذیرش دانشجویان در دانشگاه‌های معتبر به ازای پرداخت شهریه، از دانشجویان می‌باشد. لیست دانشگاه های پردیس خودگردان تنها برای برخی از گروه‌های آزمایشی وجود دارد و در همه گروه‌های آزمایشی امکان ورود به این دانشگاه وجود نخواهد نخواهد داشت.

لیست دانشگاه های پردیس خودگردان 97

لیست دانشگاه های پردیس خودگردان 97

جهت اطلاع از لیست دانشگاه های پردیس خودگردان و دانشگاه های پردیس بین الملل ایران از سراسر کشور با شماره های زیر تماس بگیرید

02170707028 و در صورت شلوغی 02170707024 پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب

داوطلبان می توانند با آزمون و بدون آزمون در لیست دانشگاه های پردیس خودگردان دست به انتخاب بزنند.

لیست دانشگاه های پردیس خودگردان پزشکی

لیست دانشگاه های پردیس خودگردان محدود به برخی از دانشگاه ها و رشته های خاص می‌باشد. قبل از اینکه در رابطه با لیست دانشگاه های پردیس خودگردان بخواهیم در سایت ایران تحصیل برای شما سخن بگوییم ابتدا بهتر است در رابطه با اینکه اعتبار مدرک دانشگاه پردیس و دانشگاه پردیس خودگردان چیست؟ توضیحات مختصری را به همه داوطلبانی که این سؤال را دارند ارائه دهیم.

پردیس خودگردان در واقع با هدف اولیه خود که جذب دانشجویان خارج از کشور به این دانشگاه بود، امروزه فاصله زیادی دارد. زیرا این هدف پس از تأسیس دانشگاه محقق نشد و به همین دلیل با اسم پردیس خودگردان به جذب دانشجویان داخل کشور در قبال دریافت شهریه برای پذیرش این دانشجویان، به کار خود ادامه داد. هم اکنون نیز تنها در برخی از دانشگاه‌های کشور، شاهد شعبه‌های دانشگاه پردیس خودگردان می‌باشیم.

با توجه به گروه آزمایشی و همچنین رشته انتخابی شما، لیست دانشگاه‌های پردیس خودگردان را می‌توان متعدد فرض نمود و نمی‌توان تنها از دانشگاه‌ های پردیس بین الملل ایرانفقط نام برده شود. بنابراین با توجه به شرایط متفاوتی که دانشگاه‌های پردیس برای جذب دانشجویان خود دارند، توصیه می‌نماییم برای ثبت نام دانشگاه پردیس خودگردان  با مشاورین مرکز ایران تحصیل جهت پاسخ سؤالات خود و همچنین اطلاع از لیست دانشگاه های پردیس خودگردان به صورت کامل تماس حاصل نمایید.

دانشگاه های پردیس بین الملل ایران

دانشگاه های پردیس بین الملل ایران

دانشگاه های پردیس بین الملل ایران

دانشگاه های پردیس بین الملل ایران هم با آزمون و هم به صورت بدون آزمون دانشجویان خود را جذب می‌نماید. برخی از دانشگاه ها و برخی از شعبه‌های پردیس خودگردان از داوطلبان مصاحبه به عمل می‌آوردند و در صورت قبولی در مصاحبه دانشگاه مورد نظر، می‌توانند در رشته و دانشگاه انتخابی خود ادامه تحصیل دهند.

به علت بالا بودن شهریه پردیس خودگردان ، برخی از داوطلبان مایل به انتخاب در لیست دانشگاه های پردیس خودگردان نمی‌باشند. و ممکن است حتی در صورت تمایل و حتی با وجود علاقه به شرکت در رشته مورد نظر، اما به دلیل شهریه دانشگاه های پردیس خودگردان از انتخاب و یا ادامه تحصیل در این دانشگاه منصرف گردند. لازم به ذکر است این مورد بسته به رشته انتخابی شما نیز، متغیر می‌باشد.

در لیست دانشگاه های بین‌المللی ایران ، شاهد پذیرش در رشته های پزشکی ، دندان پزشکی  و داروسازی می‌باشیم. در کل می‌توان گفت در تمامی لیست دانشگاه های پردیس خودگردان می‌توان پذیرش را منحصر در لیست رشته های دانشگاه پردیس خودگردان پرطرفدار علوم تجربی و علوم ریاضی دانست. قابل ذکر است که پذیرش در هیچ یک از رشته های دانشگاه پردیس خودگران گروه علوم انسانی وجود ندارد.

شهریه پردیس خودگردان

همانطور که اشاره شد، میزان شهریه پردیس خودگردان بستگی به انتخاب شما در لیست دانشگاه های پردیس خودگردان دارد. و همینطور از عوامل مهمی که می توان به آن اشاره نمود، در رابطه با رشته انتخابی داوطلبان می باشد که می تواند این میزان را افزایش و یا کاهش دهد. که البته برای هر ترم و هر تعداد واحد اخذ شده داوطلب نیز، این میزان را می توان متفاوت در نظر گرفت.

با توجه به تغییر دانشگاه ها، تنها می توانیم میزان نسبی شهریه را در این مبحث برای شما در برخی از رشته ها ارائه دهیم و این میزان همانند سایر دانشگاه هایی که شهریه آنها هر ساله در حال افزایش می باشند، در  دانشگاه پردیس خودگردان نیز، به همین منوال می باشد.

مبلغ شهریه آموزشی در رشته پزشکی حدودا 25 میلیون تومان
مبلغ شهریه آموزشی در رشته داروسازی حدودا 22 میلیون تومان
مبلغ شهریه آموزشی در رشته دندانپزشکی حدود 26 میلیون تومان

این مبالغ مربوط به مقطع دکتری عمومی در لیست دانشگاه های پردیس خودگردان بود. مبالغ کارشناسی ارشد، Ph.D و کارشناسی به شرح زیر می باشد.

مبلغ شهریه کارشناسی ( در تمامی رشته های تحصیلی) حدود 9 میلیون تومان
مبلغ شهریه کارشناسی ارشد ( در تمامی رشته های تحصیلی) حدود 10 میلییون تومان
مبلغ شهریه Ph.D ( در تمامی رشته های تحصیلی) حدود 16 میلیون تومان

شهریه واحد های هر رشته از لیست دانشگاه های پردیس خودگردان متفاوت می باشد. جهت ثبت نام و انتخاب رشته مورد نظر خود در لیست دانشگاه های پردیس خودگردان ، داوطلبان می توانند به صورت با آزمون و بدون آزمون وارد این دانشگاه شوند.

کانال اطلاع رسانی لیست دانشگاه های پردیس خودگردان

کانال اطلاع رسانی لیست دانشگاه های پردیس خودگردان

جهت اطلاع از لیست دانشگاه های پردیس خودگردان و دانشگاه های پردیس بین الملل ایران از سراسر کشور با شماره های زیر تماس بگیرید

02170707028 و در صورت شلوغی 02170707024 پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب

بیشتر بخوانید

شرایط تحصیل در دانشگاه پردیس

 اعتبار مدرک پردیس خودگردان

ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ورودی نیمسال دوم

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی

ثبت نام استعداد درخشان ارشد دانشگاه آزاد

ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی

شرایط ثبت نام در پردیس خودگردان

لیست دانشگاه های پردیس خودگردان

دانشگاه های پردیس بین الملل ایران