سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ثبت نام کارشناسی پیام نور 97

ثبت نام کارشناسی پیام نور 97

ثبت نام کارشناسی پیام نور 97

اطلاعیه ثبت نام کارشناسی پیام نور 97

ثبت نام کارشناسی پیام نور 97 همزمان و به صورت فراگیر در سراسر کشور آغاز شد . زمان ثبت نام کارشناسی فراگیر در مرداد و آبان است. ثبت نام کارشناسی پیام نور 97 از طریق درگاه اینترنتی سازمان سنجش و صرفا به صورت الکترونیکی صورت می پذیرد. داوطلبانی که برخوردار از شرایط تعیین شده جهت ثبت نام کارشناسی پیام نور 97 می توانند شرکت نمایند لذا لازم است به سایت سازمان سنجش و آموزش کشور مراجعه نمایند و امور مربوط به تکمیل روند ثبت نام را انجام دهید.

ثبت نام کارشناسی پیام نور 97

ثبت نام کارشناسی پیام نور 97

 

جهت مشاوره ثبت نام کارشناسی پیام نور 97 و اطلاع از زمان ثبت نام و رشته های بدون آزمون دانشگاه پیام نور از سراسر کشور با شماره های زیر تماس بگیرید

02170707028 و در صورت شلوغی 02170707024 پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب

 

یکی از علت‌های گرایش اکثر داوطلبان به ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور 97-98 را شاید پایین بودن میزان شهریه دانشگاه پیام نور بتوان دانست دانشگاه پیام نور در ترم مهر و ترم بهمن، علاوه بر رشته‌های بدون آزمون پیام نور ، به صورت فراگیر نیز ، دانشجو می پذیرد لذا داوطلبان گرامی می‌توانند در هر سال تحصیلی در دو نوبت مهر و بهمن ، جهت ثبت نام و ورود به دانشگاه پیام نور به صورت بدون کنکور و با کنکور شرکت نمایند.

 

هر داوطلب می تواند بدون محدودیت در انتخاب رشته جهت ثبت نام کارشناسی پیام نور 97 فراگیر شرکت نماید.

 

 

نحوه ثبت نام کارشناسی پیام نور 97

ثبت نام  با آزمون و بدون آزمون دانشگاه پیام نور، به صورت الکترونیکی و با مراجعه به سایت سازمان سنجش امکان پذیر می‌باشد. داوطلبان در زمان ثبت نام کارشناسی فراگیر پیام نور لازم است با مراجعه به سایت سازمان سنجش ، نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته اقدام نمایند. ثبت نام کارشناسی پیام نور 97 در رشته‌های بدون کنکور هم‌زمان با انتخاب رشته صورت می‌پذیرد.

زمان ثبت نام کارشناسی فراگیر پیام نور در دو نوبت نیمسال اول و نیمسال دوم امکان پذیر می‌باشد. داوطلبان واجد شرایط می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش و آموزش کشور و دانلود دفترچه راهنمای انتخاب رشته، طبق بندهای مندرج در دفترچه ، قسمت‌های مختلف ثبت نام را پر نمایند. داوطلبان لازم است قبل از ثبت نام، حتماً کارت اعتباری ثبت نام را از سازمان سنجش به صورت اینترنتی خریداری نمایند.

 

زمان ثبت نام کارشناسی فراگیر پیام نور

ثبت نام در رشته‌های بدون آزمون دانشگاه پیام نور، در دو نوبت ترم مهر و ترم بهمن صورت می‌پذیرد. داوطلبان متقاضی ترم مهر فراگیر پیام نور، می‌توانند در مرداد ماه، طبق اطلاعیه‌ای که از طرف سایت سازمان سنجش و آموزش کشور در سایت ایران تحصیل منتشر می‌گردد، شرکت نمایند. داوطلبان ثبت نام کارشناسی پیام نور 97 در زمان ثبت نام کارشناسی فراگیر پیام نور ، محدودیتی جهت انتخاب رشته مرتبط با رشته تحصیلی خود ندارند.

زمان ثبت نام کارشناسی فراگیر پیام نور در نیمسال دوم (ترم بهمن) از آذر هر سال طبق اطلاعیه سازمان سنجش و آموزش کشور، منتشر می‌گردد، آغاز می شود. داوطلبان می‌توانند در زمان اعلام شده با توجه به شرایط تعیین شده جهت ثبت نام، اقدام نمایند. اطلاع از روز دقیق ثبت نام کارشناسی پیام نور 97 ترم بهمن لازم و ضروری می‌باشد. زیرا در زمان طبق مهلت ثبت نام بدون کنکور پیام نور داوطلبان می‌توانند ثبت نام خود را انجام دهند.

 

ثبت نام کارشناسی فراگیر پیام نور چیست؟

یکی از انواع ثبت نام کارشناسی پیام نور 97 ، ثبت نام به صورت فراگیر می‌باشد. خوشبختانه هر ساله شرایط ورود به دانشگاه برای کلیه داوطلبان متقاضی راحت‌تر می‌شود و این سهولت موجب می‌شود که داوطلبان متقاضی علم و تحصیل، راحت‌تر بتوانند به اهداف خود، دست یابند. فراگیر پیام نور، چند سالی است که دانشگاه پیام نور برای سهولت ورود داوطلبان به رشته‌های مورد علاقه خود، در نظر گرفته است.

ثبت نام کارشناسی فراگیر پیام نور چیست؟

ثبت نام کارشناسی فراگیر پیام نور چیست؟

 

فراگیر پیام نور را در واقع شاید بتوان محک توانایی های داوطلب برای رشته مورد علاقه و انتخلابی خود دانست. داوطلبانی که در ثبت نام کارشناسی پیام نور 97 فراگیر شرکت می کنند، می توانند بنا به علاقه خود و بدون در نظر گرفتن رشته تحصیلی انتخابی با رشته تحصیلی دیپلم، در زمان زمان ثبت نام کارشناسی فراگیر پیام نور، انتخاب رشته نمیاند.

داوطلبانی که در زمان ثبت نام کارشناسی فراگیر پیام نور شرکت نموده و پذیرفته می‌شوند به عنوان دانش پذیر می‌توانند تعداد واحدهایی را در رشته مورد انتخابی خود بگذرانند. پس از طی شدن یک ترم، از داوطلبان آزمون به عمل خواهد آمد و پذیرفته شدگان می‌توانند به عنوان دانشجو، به رشته خود ادامه دهند.قابل ذکر است که این آزمون از طرف سازمان سنجش و آموزش کشور صورت می‌پذیرد.

 

چرا ثبت نام کارشناسی پیام نور 97

ثبت نام کارشناسی پیام نور 97 در ترم مهر وترم بهمن برای داوطلبان با شرایط خاص بسیار گزینه مناسبی می‌باشد. اولاً شاید اشاره به این مورد که حضور در کلاس‌های دانشگاه پیام نور الزامی نمی‌باشد، امتیاز مهم این دانشگاه محسوب گردد. به ویژه برای داوطلبانی که نمی‌توانند در کلاس‌های دانشگاهی نیمسال اول و نیمسال دوم حضور یابند.

شهریه یکی از مباحثی است که از گزینه‌های مهم برای داوطلبان محسوب می‌شود. برای داوطلبانی که به دنبال ادامه تحصیل و در عین حال پرداخت شهریه کمتری می‌باشند، ثبت نام کارشناسی پیام نور 97 گزینه مناسبی می‌تواند باشد و زیرا میزان شهریه دانشگاه آزاد اسلامی در مقایسه با دانشگاه پیام نور میزان بالاتری را به خود اختصاص می‌دهد. البته درزمان ثبت نام کارشناسی فراگیر پیام نور ، مطالعه جدول شهریه به صورت دقیق بسیار مهم و ضروری می‌باشد. اطلاع از تفاوت میزان شهریه دانشگاه بدون کنکور پیام نور و شهریه رشته‌های فراگیر پیام نور را از کارشناسان ما سوال نمایید.

 

ثبت نام دانشگاه پیام نور از طریق مرکز ایران تحصیل

سایت ایران تحصیل با هدف ارائه اطلاعات لازم و کافی در هر زمینه برای کلیه داوطلبان در رشته ها و مقاطع مختلف طراحی گردیده است. تفاوت سایت ایران تحصیل در جامع و کامل بودن ارائه مطالب است.

تیم مشاورین ایران تحصیل متشکل از گروه شاد و پر انرژی می‌باشند که هدف آن‌ها کمک به تمامی داوطلبان جهت رسیدن به اهداف خود می‌باشد. این تیم متشکل از مشاورین و روان شناسان و همچنین کارشناسان کنکوری، انتخاب رشته و … می‌باشند. که همه روزه و در هر ساعت از شبانه روز می‌توانند تمامی سؤالات شما را در زمینه ثبت نام کارشناسی پیام نور 97 و زمان ثبت نام کارشناسی فراگیر پیام نور پاسخ گویند.

 

جهت اطلاع از ثبت نام کارشناسی پیام نور 97 و اطلاع از زمان ثبت نام و رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور از سراسر کشور با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس بگیرید

02170707028 و در صورت شلوغی 02170707024 پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب

 

کانال اطلاع رسانی ثبت نام کارشناسی دانشگاه پیام نور 97

کانال اطلاع رسانی ثبت نام کارشناسی دانشگاه پیام نور 97

 

بیشتر بخوانید

شهریه کارشناسی ارشد فرگیر پیام نور

پذیرش بدون آزمون دانشگاه پیام نور

لیست رشته های بدون آزمون دانشگاه پیام نور

شرایط ثبت نام ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور

ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور بهمن

برای اطلاع از زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور.

قبولی در آزمون فراگیرپیام نور

زمان آزمون فراگیر پیام نور 97

برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور 97-98

برای اطلاع از زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور

ثبت نام کارشناسی پیام نور 97

زمان ثبت نام کارشناسی فراگیر پیام نور مهر 97

زمان پذیرش کارشناسی پیام نور ترم بهمن 97

ثبت نام کارشناسی پیام نور 97